beeaa.blogg.se

Mamma till Mio & Eddin. Och livet däremellan!

söndag

Kategori: Allmänt

I fredags åt jag middag med min bror och syster. Jag kände mig lite bättre men verkligen inte frisk, sen festade jag lite när jag ändå var barnledig. Så jävla skönt att träffa folk och umgås! Det var nästan panik för mig innan. Önskade att barnen skulle bli tonåringar och ta hem kompisar så jag kunde få sällskap typ haha. Nä nu hoppas jag att influensan är över, lite hängig men helt okej. :) 
Randombild från förra veckan
 
Skulle haft repetition på teatern idag men jag var kraftlös. Nästa söndag MÅSTE jag dit. Redan missat två träffar.. Dessutom måste jag skriva ner alla projekt jag drar igång. Ingen koll på något men i tanken har jag fullt upp. Får skriva mer en annan dag, ingen större lust nu. Ett bad sen sova ! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: