beeaa.blogg.se

Mamma till Mio & Eddin. Och livet däremellan!

Försöker

Kategori: Allmänt

Det här med att hålla en blogg igång var lättare sagt än gjort! Livet rullar på i vanlig ordning med barn varannan vecka och att försöka överleva mig själv under de barnlediga veckorna! Skriver från mobilen och det är sjukt svårt, inget går som jag vill överhuvudtaget!

Just nu är jag barnledig och veckan har som vanligt gått för fort. Får tillbaka dom små imorgon :) jag SKA börja skriva om allt allt allt precis som jag gjorde förr i tiden. Jag måste, trots allt negativt jag drog till mig med idioter till läsare. Sen ska jag försöka att hålla bloggen liten! Osynlig för världen. Hundratals läsare är självklart roligt, men som med allt annat så tar det dåliga över det bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: