beeaa.blogg.se

Mamma till Mio & Eddin. Och livet däremellan!

B-day party!

Kategori: Allmänt

Goddag! Tiden försvinner utan att jag hinner tänka efter. Men min tillvaro är något jag har lyckan att få njuta av (nästan!) hela tiden. Barnen är hos mig på heltid tillsvidare och det har fungerat bra, jag trivs så här ändå trots allt. Barnledighet varannanvecka är inget jag saknar, jag trivs hemma och barnen verkar ha varvat ner dom också. Vecka 28 tar dom semester från dagis, sen ska vi förhoppningsvis få njuta av hela sommaren tillsammans innan dagis börjar igen och jag börjar plugga. Längtar verkligen och denna gång har jag svurit på att inget får komma ivägen!

Måste göra mig ordning nu, min syster har någon överraskning kl 15 som vi ska iväg på, eftersom jag fyllde år i måndags. Hon har lovat att jag inte blir besviken, men plötsligt ska jag ta med en filt och så ska vi gå i/genom? Kronskogen. Jag som fryser bara av att sitta inne :S
Att visa tacksamhet är inte riktigt min grej och så även denna gång ;) nåja, vi får se var jag hamnar. Ikväll är det födelsedagsfest, jag och Maria firar tillsammans! Jag har inte varit full sen augusti så kanske ska satsa på det ikväll! Cya! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: