beeaa.blogg.se

Mamma till Mio & Eddin. Och livet däremellan!

Mitt i natten!

Kategori: Vardagen

Dagishämtningen blev sen, fick ta med mig barnen till affären efter dagis och inget jag rekommenderar! Eddin är oftast trött, hungrig och.... Totalt omöjlig. Men vi överlevde allihop. Gullungen tog en banan som Ica varje dag bjuder på, sen tog han en Dumle från lösgodiset. Framme i kassan skulle det prompt betalas, jag försökte få honom förstå att bananen är gratis men nej, den skulle upp på bandet! Jaja... Den blev ju gratis ändå, och tror kassörskan bjöd på den lilla Dumlen som kom på bandet HAHA! De bara så gulligt att Edd är noggrann över hur allt ska gå till. Det kunde vara annorlunda, att han vägrat släppa ifrån sig sakerna.
Väl hemma fick det bli korv och spaghetti, klockan var över 18, förstod inte hur timmarna flög så iväg så fort. Sen soffläge direkt och vi kollade på nallepuh, lagom till kl 21 sov vi gott i trängseln, över varandra huller om buller kors och tvärs. Kl ett vaknar jag utvilad.. Druckit the och rökt en cigg. Nu är det dags att somna om.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: