beeaa.blogg.se

Mamma till Mio & Eddin. Och livet däremellan!

Påfrestande

Kategori: Allmänt

Hatar att skriva från mobilen men har inget alternativ! Måndag idag, barnen skulle till dagis men Eddin var genomförkyld när vi vaknade och jag själv mådde dåligt fortfarande. Förkylningen vägrar släppa! 
Allt känns tungt nu både fysiskt och psykiskt. Det är som att jag bara går och väntar på att bli barnledig. Min syster skulle haft en av dom i helgen som kommer. Men de gick inte för dom ska hålla på och hjälpa mamma flytta därifrån. Men nästa helg skulle dom ta Eddin. 
 
Undrar hur det går för soc att hitta någon familj. Inte hört något och jag vet att det kan ta tid. Som sagt, jag bara går och väntar. Och hur jävla kul är det att vänta på att bli av med barnen. Nästan så det är och jag VILL inte känna så. Ska ringa imorgon tror jag. Måste få besked och be dom skynda på innan jag bryter ihop. 
Självklart problem med kärleken också mitt i allt. Vet inte hur jag ska kunna gå vidare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: